Leelou Blogs

Thursday, September 10, 2009

21 Ramadhan

Harinni dah 21 Ramadhan tgal beberapa hari nak raya. Sedih dan gembira rasa nak sambut raya. Harini gaji dah masuk. Tp kena menyimpan byk benda nak kena beli...Huhuhu...Esok aku dah janji dgn mak nak g Jln TAR. Nak g beli kain baju melayu utk ayah dan adik2 ku yg tersayang. Aku nak g beli telekung utk hantaran jgk. Tgal itu jer lg yg tak beli. Sambil2 tu nak g tgk tudung raya gak. Baju raya thn ni ada 5 pasang. 2 beli yg ready made lebih tu minta tehlah jahit...tapi tak tahu bila siap...

Tahun ni tak buatpun kuih raya. Beli jer kuih kat Fadzil. Sedap kuihnya tu yg beli. Sepupu aku Norli dah tnya bila blk kelate. Aku kata mlm Ahad smpai pg rayala. Kesian Norli arwah nenek dah takde rasa sunyila.Semalam tunang aku call katanya maafla bz skit skrg ni tak sempat nak bermesej. Byk program berbuka pose. Akupun kata okla. Sekurang2nya dia ingat pada aku.:)

No comments:

Post a Comment